تولید محتوا برای کفش باید چگونه باشد و چطور برای فروشگاه کفش بازاریابی محتوایی انجام دهیم؟ در سفارش تولید محتوا برای وبسایت کفش فروشی چگونه بهترین محتوا را سفارش دهیم؟ این جا جایی است که ما به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.
آدیداس، نایک، زاپوس و سایر برندهای کفش با کمپین های بازاریابی کفش خود خبرساز شدند. به عنوان مثال، نایک بر خلق داستان های معنادار که احساسات را برمی انگیزد تمرکز می کند. آدیداس به عنوان یک برند مبتنی بر نوآوری ظاهر شده است، در حالی که Zappos تجربیات بسیار شخصی سازی شده برای مشتریان را ارائه می دهد. در حالی که ممکن است بودجه یکسانی با این مارک ها نداشته باشید ، اما همچنان می توانید تجارت کفش خود را توسعه داده و با تفکر خارج از چارچوب رقابت کنید.
تولید محتوا برای کفش و چگونگی بازاریابی برای آن
براساس گزارش Grand View Research ، بازار جهانی کفش در سال 2020 بیش از 300 میلیارد دلار ارزش داشته است. این صنعت تحت سلطه برندهای معروفی مانند نایک، پوما، اسکیچرز و تیمبرلند است. کمپین های بازاریابی آنها بدون نقص اجرا می شود و میلیون ها درآمد ایجاد می کند در واقع تولید محتوا برای کفش آن ها ایده آل است. به عنوان یک تجارت کوچک، می توانید از آنها برای الهام گرفتن استفاده کنید، سپس استراتژی نام تجاری کفش خود را توسعه دهید.
به عنوان مثال، آدیداس از اینفلوئنسر مارکتینگ برای دستیابی به گروه های مختلف مشتریان استفاده می کند. این شرکت از نزدیک با مربی شخصی زانا ون دایک، فوتبالیست لیونل مسی، بازیکن بیسبال کریس برایانت و دیگر متخصصان ورزشی همکاری می کند. کمپین های بازاریابی حامی مالی آن بر رویدادهای ورزشی با دامنه جهانی و همچنین تیم های ورزشی برجسته، جوامع ورزشی و افراد مشهور متمرکز است.
اگر فروشنده یا تولیدکننده کفش هستید، به میکرو اینفلوئنسرها، تیم های فوتبال دانشگاهی و ورزشکاران محلی مراجعه کنید. از رسانه های اجتماعی و حمایت های رویداد برای جلب توجه و بازاریابی نام تجاری خود استفاده کنید. با سایر مشاغل محلی مانند استودیوهای تناسب اندام و باشگاه های ورزشی همکاری کنید.
نیویورک بالانس، نایک و آدیداس از بازاریابی میکرو اینفلوئنسر برای ارتقای تصویر مثبت برند و افزایش وفاداری مشتری استفاده می کنند، طبق گزارشی که توسط دانشگاه نیوهمپشایر در ماه مه 2020 منتشر شده است. صاحبان مشاغل کوچک می توانند این استراتژی ها را در سطح محلی اجرا کرده و آنها را تنظیم کنند. این میتواند ایده خوبی برای تولید محتوا برای کفش باشد.
اهرم بازاریابی ویدئویی
برخی از محبوبترین کمپینهای بازاریابی کفش، از محتوای ویدیویی برای آموزش، الهام بخشیدن و جذب مشتریان استفاده میکنند. نایک بسیاری از عکس های محصول خود را با فیلم جایگزین کرد. کانال یوتیوب آن صدها ویدئو شامل داستانهای قدرتمند ورزشکارانی است که بر سختی ها غلبه کرده و به بزرگی دست یافته اند. این مارک همچنین از محتوای ویدئویی برای توصیف فناوری پشت محصولات خود و کمک به مشتریان برای داشتن یک سبک زندگی سالم استفاده می کند. این سبک در تولید محتوا برای کفش جالب است.
به عنوان مثال، کمپین نایک “شما نمی توانید ما را متوقف کنید”، بیش از 50 ورزشکار را در 24 رشته ورزشی به نمایش گذاشت و به دلیل تاکید بر استقامت و فراگیر بودن، مورد تحسین قرار گرفت. این تبلیغ فقط در یوتیوب نزدیک به 60 میلیون بازدید داشت. هدف آن الهام بخشیدن به مصرف کنندگان و افزایش اشتراک بود.
بازاریابی ویدئویی می تواند ابزاری قدرتمند برای کسب راهنمایی ، افزایش مشارکت و افزایش آگاهی در مورد نام تجاری شما باشد. همچنین این یک راه مقرون به صرفه برای گسترش دسترسی شما و ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان است. به گفته مرکز تحقیقات پیو ، حدود سه چهارم بزرگسالان آمریکایی فیلم ها را در یوتیوب مشاهده می کنند. خرده فروشان کفش می توانند از این روند برای پاسخ به سوالات مشتریان، توصیف محصولات خود و آموزش مخاطبان استفاده کنند. به عنوان مثال، می توانید ویدیویی در مورد نحوه انتخاب کفش ورزشی مناسب یا نحوه تمیز کردن کف لاستیکی کفش تهیه کنید، این کار گزتنه خوبی برای تولید محتوا برای کفش است.
ارائه تجربیات شخصی
نایک، آدیداس و سایر برندهای برتر از دادههای مشتریان برای شخصیسازی پیشنهادات و پیامهای بازاریابی خود استفاده میکنند. آدیداس همچنین به خریداران این امکان را می دهد که کفش های خود را با اضافه کردن شماره یا نام دلخواه خود سفارشی کنند. سایر شرکت ها ، مانند FitMyFoot ، از نقشه برداری دیجیتال برای تولید تصاویر سه بعدی از پای مشتریان خود استفاده می کنند. چنین فناوری هایی به آنها اجازه می دهد تا برای هر خریدار کفش های سفارشی ایجاد کنند. این یک استراتژی واقعی تولید محتوا برای کفش است.
طبق گزارش اپسیلون، حدود 80 درصد از مصرفکنندگان بیشتر از برندهایی خرید میکنند که تجربیات شخصیسازی شده را ارائه میدهند. خرده فروشان و تولیدکنندگان کفش می توانند استراتژی های بازاریابی کفش خود را برای هر مرحله از سفر مشتری شخصی سازی کنند. به عنوان مثال، آنها ممکن است توصیه های محصول سفارشی را ارائه دهند، ایمیل های شخصی ارسال کنند یا از داده های موقعیت جغرافیایی برای افزایش ترافیک پیاده استفاده کنند.
کلید یک استراتژی شخصی سازی موثر این است که مخاطبان خود را با لیزر هدف قرار دهید. ابتدا تا آنجا که ممکن است داده های مشتری را جمع آوری کنید. از ابزارهای تجزیه و تحلیل وب سایت، نظرسنجی ها، نظرسنجی ها و بینش رسانه های اجتماعی برای درک بهتر مشتریان احتمالی خود استفاده کنید. در مرحله بعد، مخاطبان خود را بر اساس مکان، درآمد، سرگرمی ها، سن، جنسیت و عوامل دیگر تقسیم بندی کنید. از این اطلاعات برای شخصی سازی پیام های بازاریابی ، ایجاد انگیزه برای خریداران وفادار و ایجاد کمپین های تبلیغاتی بسیار هدفمند استفاده کنید.
از سفیران برند برای تبلیغ محصولات و کفش های استفاده کنید
به گفته Outbrain، یکی از بهترین راهها برای تبلیغ آرایش، ایجاد جامعهای از سفیران برند است. اینها مشتریانی هستند که از محصولات شما استفاده می کنند و دوست دارند که چقدر آنها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. مشتریان بالقوه عاشق شنیدن نحوه استفاده دیگران از محصول و کسب نتایج هستند، بنابراین این یک نوع اثبات اجتماعی موثر است.
با دسترسی زودهنگام به محصولات تازه منتشر شده ، جزئیات داخلی و تخفیف های ویژه به سفیران برند خود پاداش دهید. تایید کفش از سوی سفیر برند می تواند تا حد زیادی مشتریان بالقوه را متقاعد کند که محصول شما را نسبت به رقبا انتخاب کنند. حتماً از اعضای انجمن سفیر برند خود به خاطر علاقه و وفاداری آنها به محصول تشکر کنید.
ویدئوها و تصاویر راهنما را در تولید محتوا برای کفش ارائه دهید
راه دیگر برای برانگیختن مشتریان بالقوه در مورد محصولات خود آموزش نحوه استفاده از آنهاست که یک ایده جالب در تولید محتوا برای کفش است. آرایش می تواند برای افرادی که به آن علاقه دارند اما نمی دانند چه کاری انجام دهند ترسناک به نظر برسد. فیلم های آموزشی گام به گام جذابی ایجاد کنید که به مخاطبان شما نحوه استفاده از محصولات خاص را آموزش می دهد-چگونه می توان با رژ لب جدید خود رژ قرمز کلاسیک را دریافت کرد یا مثلاً چگونه با سایه چشم جدید خود ظاهری دودی پیدا کرد. این شکل از بازاریابی محتوا نه تنها محصول شما را تبلیغ می کند، بلکه به مخاطب شما نیز نحوه استفاده از آن را دقیقا آموزش می دهد. برای تولید محتوای کفش و سایر محصولات به این گزینه دقت کنید.
در دسترس مخاطبان خود باشید
Repsly توصیه می کند از استراتژی های روابط عمومی در کمپین های بازاریابی خود استفاده کنید تا کسب و کار آرایش شما بتواند یک به یک با مشتریان خود ارتباط برقرار کند. شما می توانید این کار را از طریق رسانه های اجتماعی، چت وب از وب سایت خود یا یک خط تلفن خدمات مشتری انجام دهید. راههای زیادی را که مشتریانتان میتوانند به شما دسترسی داشته باشند را در تمام مواد تبلیغاتی خود بگنجانید.
برقراری ارتباط با مشتریان شما را قادر می سازد تا با آنها ارتباط عاطفی برقرار کنید و به عنوان چیزی فراتر از یک برند شناخته شوید. این شما را به یاد ماندنی تر می کند. وقتی مشتریان در داروخانه ای در راهرو آرایش می ایستند ، به احتمال زیاد مارکی را انتخاب می کنند که می شناسند یا با آن تماس گرفته اند تا مارکی که برای آنها کاملاً جدید است. در تولید محتوا برای کفش و سایر محصولات فروشگاهی به این موارد دقت شود.
منبع :
https://smallbusiness.chron.com/marketing-techniques-shoe-industry-66826.html