مهمترین ترفند های سئو محلی ٢٠٢١

راهنمای جامع سئو محلی در سال 2021

جستجوی محلی برای مشاغل کوچک قدرتمند است: 46٪ از کل جستجوی Google به دنبال اطلاعات محلی است ، به این معنی که اگر کسب و کار شما برای جستجوی محلی بهینه نشده باشد ، ممکن است مشتری های بالقوه ای را که آماده خرید در منطقه شما هستند از دست دهید. به طور خلاصه ، اگر می خواهید کسب و کار شما مرتبط بماند ، SEO محلی بسیار مهم است.

برای کمک به شما در بهینه سازی تجارت خود برای سئو محلی ، ما یک راهنمای جامع ایجاد کرده ایم که نکات و ابزارهای محلی سئو را پوشش می دهد.

در پایان راهنما ، شما درک کاملی در مورد چگونگی بهینه سازی تجارت خود برای دستیابی به مصرف کنندگان بالقوه ای که از جستجوی محلی برای انتخاب محصولات یا خدمات مورد نظر خود استفاده می کنند ، خواهید داشت.

سئو محلی چیست؟

SEO محلی (بهینه سازی موتور جستجو) فرآیند بهبود قابلیت مشاهده موتور جستجو برای مشاغل محلی ، در درجه اول مشاغل دارای مکان آجر و ملات است. با پیروی از بهترین روش های محلی SEO ، مشاغل می توانند از طریق جستجوهایی که مشتریان در مناطق اطراف انجام می دهند ، ترافیک ارگانیک را بهبود بخشند.

برای جمع آوری اطلاعات برای جستجوی محلی ، موتورهای جستجو به سیگنالهایی مانند محتوای محلی ، صفحات نمایه اجتماعی ، پیوندها و نقل قول ها اعتماد می کنند تا مرتبط ترین نتایج محلی را به کاربر ارائه دهند.

با استفاده از سئو محلی ، مشاغل می توانند از این طریق محصولات و خدمات خود را در اختیار مشتریان محلی و مشتریانی قرار دهند که آنها را جستجو می کنند.

نکات سئو محلی

  • برای Google برای کسب و کار من بهینه شوید.
  • در شبکه های اجتماعی شرکت کنید و پست هایی را به Google برای کسب و کار من اضافه کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که نام ، آدرس و شماره تلفن شما بصورت آنلاین سازگار است.
  • فهرستها و استنادات آنلاین را بهینه کنید.
  • بازرسی محلی SEO را انجام دهید.
  • ساختار پیوند داخلی خود را بهبود ببخشید.
  • URL ، برچسب های عنوان ، سرصفحه ها ، توضیحات متا و محتوا را بهینه کنید.
  • صفحات مکان را به وب سایت خود اضافه کنید.
  • محتوای محلی ایجاد کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما برای تلفن همراه مناسب است.
  • با ارتباط و اقتدار پیوندهای ورودی دریافت کنید.
  • در جامعه محلی خود شرکت کنید.

1. برای Google برای کسب و کار من بهینه شوید.

Google برای کسب و کار من به Creme de la Creme برای جستجوی محلی تبدیل شده است – از آنجا که Google کاملاً راحت احساس می کند محتوایی را که می تواند پشتیبانی و تأیید کند ، به اشتراک می گذارد ، Google My Business ابزار آنها برای کمک به تجارت شما در تأمین نیازهای Google است.

برای اطمینان از اینکه برای «Google برای کسب و کار من» بهینه شده اید ، می خواهید:

  • صفحه Google برای کسب و کار من ایجاد و تأیید کنید
  • از Google Posts در حساب خود استفاده کنید
  • مشتریان خود را به اشتراک گذاری نظرات آنلاین تشویق کنید
  • با بازبینی ، با تعیین مکان به طور واقعی پاسخ دهید.

اگر Google بتواند کسب و کار شما را به عنوان معتبر تأیید کند ، موتور جستجو می تواند به طور بالقوه به کسب و کار شما با فضای نوار کناری مورد نظر در جستجوی محلی Google پاداش دهد.

این کار را فقط برای SEO انجام ندهید. با به روزرسانی و به روز نگه داشتن اطلاعات تماس و ساعت کاری خود ، تجربه مشتریان بالقوه برای یافتن شما را بهبود می بخشید. یافتن اطلاعات فعلی ، به دلیل اختلال در رفتار خرید مصرف کنندگان و عملکرد تجاری ، بیش از هر زمان دیگری برای مصرف کنندگان مهم است.

٢- در شبکه های اجتماعی شرکت کنید و پست هایی را به Google برای کسب و کار من اضافه کنید.

گوگل محتوای به اشتراک گذاشته شده در شبکه های اجتماعی را بیش از هر زمان دیگری مهم می داند.

اکنون که یک صفحه زیبای Google برای کسب و کار من تهیه کرده اید ، این صفحه را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید ، و بیشتر اجتماعی و جستجو را تراز کنید.

3. اطمینان حاصل کنید که نام ، آدرس و شماره تلفن شما بصورت آنلاین سازگار است.

شما باید به راحتی دیگران و موتورهای جستجو بتوانید شما را پیدا کنند. برای این کار ، NAP خود را تنظیم کنید که مخفف نام ، آدرس و شماره تلفن است (همراه با کد منطقه). این باید به عنوان متن HTML قابل خزش در سایت شما موجود باشد.

از اشتباه رایج فقط درج NAP در یک تصویر خودداری کنید – نمی توان مانند متن HTML از موتورهای جستجو استفاده کرد. متداول ترین مکان برای NAP در پایین صفحه یا سرصفحه سایت است.

4. فهرست ها و استنادات آنلاین را بهینه کنید.

برای شرکت های ایالات متحده ، این چهار جمع کننده داده نقشه مقدار زیادی از داده های نقشه را برای اپل ، Yelp ، Bing ، Google ، Trip Advisor و موارد دیگر ارائه می دهند.

به روز رسانی سریع
Neustar Localeze
چهارگوش
واقعیت
سازگاری مهم است: بررسی کنید که نقل قول های شما در این چهار جمع کننده داده سازگار و کامل باشد.

اختلافاتی مانند غلط املایی ، اصطلاحات اختصاری ، کمبود شماره مجموعه یا شماره تلفن اشتباه می تواند مشکل ساز شود.

اگر Google نتواند اطلاعات صحیح مربوط به کسب و کار شما را تعیین کند ، ممکن است در نتایج جستجو به هیچ وجه تجارت شما را نشان ندهد.

علاوه بر این ، حتما لیست های تکراری را که پیدا کردید حذف کنید. امتیازات اضافی برای تأکید بر عضویت اتاق بازرگانی در جامعه شما ، که به شما یک لینک ورودی خارجی می دهد.