سئو کلاه سیاه – نابودگر سایت

سئو کلاه سیاه عملی بر خلاف دستورالعمل های موتورهای جستجو است که برای کسب رتبه بالاتر سایت در نتایج جستجو استفاده می شود. این تاکتیک های غیراخلاقی برای جستجوگر حل نمی شود و اغلب به جریمه موتورهای جستجو ختم می شود. تکنیک‌های کلاه سیاه شامل پر کردن کلمات کلیدی، پنهان‌سازی و…ب است.

سئو کلاه سیاه چیست؟

سئو کلاه سیاه معمولاً به عنوان یک عمل تایید نشده تعریف می شود که با این وجود می تواند رتبه یک صفحه را در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) افزایش دهد. این اقدامات خلاف شرایط خدمات موتور جستجو است و می تواند منجر به ممنوعیت سایت از موتور جستجو و سایت های وابسته شود. فهرستی از تاکتیک‌ها و استراتژی‌های بکار گرفته شده توسط متخصصین سئو کلاه سیاه در دستورالعمل‌های وبمستر گوگل و دستورالعمل‌های وبمستر بینگ آشکارا محکوم شده است.

ظاهر شدن در نتایج جستجو برای رشد کسب و کار حیاتی است، اما راه درست و غلطی برای بهینه سازی موتور جستجو وجود دارد. هنر تاریک سئو کلاه سیاه راه اشتباهی است. سئو کلاه سیاه به جای حل کردن برای کاربر، به دنبال بازی الگوریتم های موتورهای جستجو است. سئو کلاه سیاه به جای کسب حق کسب رتبه بالا در صفحات نتایج موتورهای جستجو، از تاکتیک های مبهم برای رسیدن شما به آن استفاده می کند. استفاده مداوم از تکنیک های سئو کلاه سیاه احتمالاً به جای بهبود حضور شما در موتورهای جستجو آسیب می زند.

تکنیک های سئو سیاه

استفاده از تکنیک های مناسب برای رتبه بندی و به دست آوردن ترافیک ارگانیک می تواند سخت باشد، اما بهترین کار است. بنابراین، سعی کنید در دام پیروی از تکنیک‌های سئو کلاه سیاه/سایه‌دار بعدی نیفتید. در این بخش ما به مهترین تکنیک های سئوی کلاه سیاه صحبت خواهیم کرد. این تکنیک ها را به صورت زیر در سئو سیاه دسته بندی میکنیم.

  • بهینه سازی بیش از حد
  • سئوی کلاه سیاه در بخش محتوا
  • سئوی کلاه سیاه در بخش لینک و خرید لینک
  • دستکاری لینک
  • و استفاده از تکنیک های دیگر

I. بهینه سازی بیش از حد وب سایت

  1. پر کردن کلمات کلیدی – نوشتن محتوای نازک یا استفاده از پر کردن کلمات کلیدی شما را توسط Google Panda جریمه می کند
  2. توضیحات Alt بیش از حد بهینه شده – پر کردن کلمات کلیدی را در تصویر توضیحات Alt خود تمرین کنید
  3. Anchor Text تجاری در صفحات داخلی – استفاده از متن های لنگر غنی از کلمه کلیدی برای پیوندهای داخلی
  4. کلمات کلیدی نامربوط – سوء استفاده از کلمات کلیدی نامربوط فقط برای رتبه بندی به CTR شما آسیب می رساند
  5. پیوند بیش از حد بهینه سازی – تلاش برای بهینه سازی بیش از حد لینک های ورودی، نمایه لینک شما را خراب می کند
  6. متن و پیوندهای پنهان / نامرئی – پنهان کردن پیوندها و متن یا نوشتن متن کوچک برای هدف ساختن پیوندها
  7. بهینه سازی بیش از حد سرفصل های HTML – استفاده از H1 های متعدد در یک صفحه

II. کلاهبرداری های محتوایی

  1. محتوای کپی شده – نوشتن محتوای کپی شده رتبه شما را مختل می کند
  2. اتوماسیون محتوا – استفاده از روش های خودکار برای تولید محتوا
  3. Bait and Switch – استفاده متقلبانه از تکنیک Bait and Switch برای فریب گوگل
  4. نخ ریسی مقاله – کتابچه راهنمای ساخت یا چرخش خودکار مقاله
  5. محتوای خراشیده – جوجه کشی محتوای خراشیده نه تنها ممنوع بلکه غیرقانونی است
  6. Cloaking – استفاده از Cloaking دستورالعمل‌های Google را نقض می‌کند و شما در خطر جریمه شدن توسط Google Penguin هستید
  7. محتوای فعال مخرب – ایجاد صفحات با رفتار مخرب
  8. Clickbait – ساخت سرفصل های فریبنده CTR شما را کاهش می دهد

III. دستکاری لینک

  1. حلقه های وب – ساخت حلقه های وب برای دریافت ترافیک از وب سایت های مرتبط
  2. هرزنامه پست مهمان – وبلاگ نویسی مهمان نامربوط فقط برای ایجاد لینک
  3. لینک فارم – دستکاری نمایه لینک شما با افزایش تعداد لینک های ورودی
  4. Linkbait and Switch – با استفاده از روش Linkbait و Switch، محتوای خود را به یک محتوای تجاری احیا کنید.
  5. خرید نظرات با لینک با ارائه محصولات “رایگان” – دستکاری در روش ارسال محصولات رایگان در ازای بررسی با لینک
  6. تبادل لینک – تبادل لینک بیش از حد یک طرح پیوند در نظر گرفته می شود و اجازه نمی دهد سایت شما در SERP ظاهر شود
  7. هرزنامه نظرات وبلاگ – ارسال هرزنامه برای دریافت تعداد زیادی بک لینک به راحتی
  8. تغییر مسیرهای سایه – استفاده از ریدایرکت 301 با تبادل لینک
  9. کلمات کلیدی Commercial Anchor Text – از کلمات کلیدی غیر مارک دار کمتر یا اصلا استفاده نمی شود
  10. پیوندهای پاورقی هرزنامه – بارگیری پاورقی وب سایت شما با پیوندها فقط تعداد زیادی لینک غیر طبیعی برای شما به ارمغان می آورد.

IV. لینک های پرداخت شده

  1. فروش لینک – فروش لینک ها وب سایت شما را از فهرست خارج می کند و ترافیک شما را به نصف کاهش می دهد.
  2. خرید لینک – برای دریافت لینک جویس خرید لینک را متوقف کنید
  3. آگهی‌های پولی – پرداخت برای آگهی‌ها به مقامات پاس
  4. فهرست دایرکتوری – ثبت و/یا خرید مکان ها در فهرست های با کیفیت پایین
  5. میزبانی Parasite – راه اندازی میزبانی Parasite برای استفاده از دامنه های معتبر گوگل
  6. بمباران گوگل – تأثیرگذاری بر رتبه یک صفحه با افزایش مصنوعی تعداد صفحاتی که به آن پیوند می‌دهند و متن‌های لنگر استفاده شده
  7. صفحات درگاه یا صفحات دروازه – استفاده از صفحات درگاهی یا صفحات دروازه برای رتبه بالاتر در SERP
  8. Rich Snippet Markup Spam – ایجاد نشانه گذاری Rich Snippet نامربوط
  9. پرسش‌های خودکار Google – ارسال پرسش‌های خودکار Google

VI. وب سایت های کج

  1. سایت های آینه ای – طراحی سایت های آینه ای برای افزایش رتبه شما
  2. شبکه های وبلاگ خصوصی – ایجاد وبلاگ ها برای تولید لینک جویس
  3. Typosquatting یا URL Hijacking – با استفاده از Typosquatting یا URL Hijacking شهرت و نام تجاری خود را در معرض خطر مواجهه با جرایم سایبری قرار دهید
  4. سایت های سمی – داشتن لینک در سایت های سمی به پروفایل لینک شما آسیب می رساند

VII. راه های غیرقانونی برای کسب درآمد

  1. Cybersquatting یا Domain Squatting – ثبت دامنه‌هایی شبیه به یک علامت تجاری یا کسب‌وکار تنها با هدف کسب مزایای پولی
  2. پر کردن کوکی یا انداختن کوکی – ساختن پر کردن کوکی یک عمل غیرقانونی است
  3. هشتم. تاکتیک های شرورانه
  4. سئوی منفی – گزارش نادرست رقبای خود برای مجازات آنها
  5. TrackBack Spam – استفاده نادرست از ویژگی TrackBack برای جذب بازدیدکنندگان در سایت شما
  6. هرزنامه ارجاع دهنده – آلوده کردن سایت با داده های آماری جعلی در نتیجه تکنیک ارجاع هرزنامه
  7. هرزنامه شبکه اجتماعی – ارسال لیستی عظیم از لینک های نامربوط در شبکه اجتماعی

https://cognitiveseo.com/blog/12169/44-black-hat-seo-techniques/