راهنمای جامع سئو سایت وردپرسی

سئو سایت وردپرسی فرقی با سئو دیگر سایت هایی که از سیستم مدیریت محتوای عمومی یا اختصاصی استفاده میکنند، ندارد. اما به علت وجود امکانات و افزونه های پیشرفته در این سیستم مدیریت محتوا، کار را آسانتر کرده است. در این پست آموزشی از کامی سئو قصد داریم که یک راهنمای جامع سئو سایت وردپرسی را ارائه کنیم. پس با ما همراه باشید.

فقط به یاد داشته باشید که سئو حرفه ای و دقیق سایت وردپرسی فراتر از این مقاله است. شما باید در این زمینه مطالعات بیشتری را دنبال کنید تا بتوانید سایت خود را به صورت کامل بهینه کنید.

سئو وردپرس چیست؟

سئو وردپرس

بهبود سئو وردپرس برای جلب بازدید بیشتر به وب سایت شما بسیار مهم است. متأسفانه بیشتر راهنماهای موجود در سطح وب برای  سئو وردپرس برای شروع کار تازه کارها بسیار فنی هستند.

در این راهنما، ما نکات برتر را برای کمک به شما در بهبود سئو سایت های وردپرسی و دریافت ترافیک ارگانیک به اشتراک خواهیم گذاشت. شاید شنیده باشید که متخصصان سئو می گویند وردپرس یک سیستم سئو فرندلی است. در واقع به همین دلیل است که بسیاری از افراد وردپرس را برای راه اندازی یک وبلاگ یا وب سایت انتخاب می کنند.

در حالی که وردپرس ادعا میکند که کدی که تولید می کند از قوانین موتورهای جستجو پیروی می کند، اما اگر میخواهید در سئو سایت وردپرسی به حداکثر کارایی برسید، لازم است یک سری اقدامات را نجام دهید. ما یک سری اقدامات عملی داریم که شما باید برای بهینه سازی مناسب سایت وردپرسی خود انجام دهید. مقاله فاکتورهای سئو برای سئو وبسایت های وردپرسی نیز صادق است و هیچ گونه فرقی ندارد.

سئو چیست؟

سئو سایت چیست

SEO اختصاری است که مخفف Search Engine Optimization است. این یک استراتژی است که توسط دارندگان وب سایت برای به دست آوردن بازدید بیشتر با رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو استفاده می شود.
بهینه سازی موتور جستجو صرفاً ایجاد وب سایتی است که کد و قالب بندی بهینه داشته باشد و موتورهای جستجو بتوانند وب سایت شما را به راحتی پیدا کنند.
وقتی افراد در وب موضوعاتی را که درباره آنها می نویسید جستجو می کنند، محتوای بهینه سازی شده برای موتور جستجو در نتایج جستجو بالاتر ظاهر می شود و افراد بیشتری به وب سایت شما مراجعه می کنند.

چرا سئو مهم است؟

موتورهای جستجو اغلب بزرگترین منبع بازدید بیشتر وب سایت ها هستند. گوگل و سایر موتورهای جستجو از الگوریتم های پیشرفته برای درک و رتبه بندی مناسب صفحات در نتایج جستجو استفاده می کنند. با این حال، این الگوریتم ها کامل نیستند. آنها هنوز هم برای درک محتوای شما به کمک شما نیاز دارند.
اگر محتوای شما بهینه نشده باشد، موتورهای جستجو نمی دانند که چگونه آن را رتبه بندی کنند. هنگامی که افراد موضوعاتی را که درباره آنها جستجو می کنند، وب سایت شما در نتایج جستجو نشان داده نمی شود و کل آن بازدید را از دست خواهید داد.
واقعاً برای همه صاحبان مشاغل بسیار مهم است که موتور جستجوی وب سایت آن ها را سئو فرندلی جلوه بدهند، تا بتوانند میزان بازدید خود را به حداکثر برسانند.

اصول پایه سئو سایت وردپرسی

SEO می تواند یک مسئله کاملا فنی باشد، اما لازم نیست که زیاد هم آن را ترسناک جلوه دهیم. فقط یادگیری چند نکته اساسی در زمینه موتورهای جستجو برای بهینه سازی سایت وردپرسی می تواند باعث افزایش چشمگیر بازدید وب سایت شما شود.
برای استفاده از تکنیک های زیر لازم نیست که یک نبوغ فنی داشته باشید. اگر شما قبلا از وردپرس استفاده کرده باشید، کار شما آسانتر است. در این بخش به جزئیات سئو  وردپرس اشاره میکنیم.

تنظیمات قابلیت مشاهده سایت خود را بررسی کنید

وردپرس یک گزینه داخلی برای مخفی کردن وب سایت شما از موتورهای جستجو دارد. هدف از این گزینه این است که قبل از آماده شدن برای عمومی شدن وبسایت، به شما فرصت دهد تا در وب سایت خود کار کنید.
با این حال، گاهی اوقات این گزینه می تواند به طور تصادفی بررسی شود و وب سایت شما را در دسترس موتورهای جستجو قرار نمی دهد.
اگر وب سایت شما در نتایج جستجو ظاهر نمی شود، اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید این گزینه انتخاب نشده است.
به سادگی وارد قسمت مدیریت سایت وردپرس خود شوید و از تنظیمات »صفحه خواندن بازدید کنید.

نمایش برای موتورهای جستجو

 

شما باید به بخش «موتور مشاهده جستجو» بروید و مطمئن شوید که کادر کنار «از موتورهای جستجو درخواست کن تا محتوای سایت را بررسی نکنند» برداشته نشده است. فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات خود بر روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید.

استفاده از ساختارهای URL سئو فرندلی در وردپرس

URL های سئو فرندلی حاوی کلماتی هستند که به طور واضح محتوای صفحه را توضیح می دهند و به راحتی توسط انسان و موتورهای جستجو خوانده می شوند. از ساختار پیوند ثابت SEO مناسب، شانس شما را برای دستیابی به موقعیت های بهتر در نتایج جستجو بهبود می بخشد. در سئو سایت وردپرسی به ساختار لینک ها توجه کنید.

در اینجا نحوه بررسی و به روزرسانی ساختار پیوند های کیتا سایت WordPress خود آورده شده است. شما باید به صفحه تنظیمات »پیوندهای یکتا بروید. گزینه name post را انتخاب کنید و سپس روی دکمه “Save Changes” کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

پست نیم های در سئو سایت وردپرسی

توجه: اگر وب سایت شما بیش از 6 ماه است که در حال اجرا است، لطفاً ساختار پیوند ثابت خود را تغییر ندهید، مگر اینکه از گزینه اعداد استفاده کنید. اگر از Day و Name یا Month and Name استفاده می کنید، استفاده از آن را ادامه دهید.
با تغییر ساختار پیوند ثابت خود در یک سایت مستقر، تعداد اشتراک رسانه های اجتماعی خود را از دست خواهید داد و خطر از دست دادن رتبه بندی موجود در سئو سایت را نیز به همراه دارد.
اگر مجبور هستید ساختار پیوند های یکتای خود را پس از مدتی تغییر دهید، از یک متخصص حرفه ای کمک بگیرید تا بتوانید ریدایرکت های لازم را انجام دهد. خودتان نیز با مطالعات بیشتر در این زمینه این کار را انجام دهید.

با WWW یا بدون WWW

اگر تازه شروع به کار با وب سایت خود کرده اید، پس باید انتخاب کنید آیا می خواهید از www (http://www.example.com) یا غیر www (http://example.com) در URL سایت خود استفاده کنید.
موتورهای جستجو این دو وب سایت متفاوت را در نظر می گیرند، بنابراین این بدان معنی است که شما باید یکی را انتخاب کنید و به آن پایبند باشید.
با مراجعه به صفحه تنظیمات »صفحه عمومی، می توانید موارد دلخواه خود را تنظیم کنید. URL دلخواه خود را در دو قسمت “نشانی وردپرس” و “نشانی سایت” اضافه کنید.

نوع آدرس در سئو وردپرس

علی رغم آنچه ممکن است شخص دیگری بگوید، از نظر SEO هیچ مزیتی برای استفاده از این یا آن مورد نیست. امروزه فرمت استفاده بدون www در سئو سایت وردپرسی رایج تر است.

استفاده از افزونه های سئو وردپرس

افزونه های سئو سایت وردپرس

یکی از بهترین قسمت ها در مورد وردپرس وجود پلاگین برای همه موارد است و سئو نیز از این قاعده مستثنی نیست. افزونه های زیادی برای سئو سایت وردپرسی وجود دارد که انتخاب بهترین افزونه سئو وردپرس را برای مبتدیان دشوارتر می کند.
به جای نصب افزونه های جداگانه برای کارهای اختصاصی SEO، ما به شما کمک می کنیم بهترین افزونه سئو وردپرس را انتخاب کنید. وقتی نوبت به انتخاب بهترین افزونه SEO WordPress می رسد، به احتمال زیاد گزینه های خود را به دو راه حل محبوب: All in One SEO (AIOSEO) یا Yoast SEO محدود خواهید کرد. البته جدیدا افزونه Rankmath هم طرفدار های بسیاری پیدا کرده است.

افزونه yoast و Rankmath از بهترین افزونه های کمکی سئو سایت وردپرسی درحال حاضر هستند. اما دقت داشته باشید که این پلاگین های سئو فقط ابزار هستند و نباید همه کار را به آن ها سپرد.

نقشه های سایت را در وردپرس اضافه کنید

نقشه سایت در سئو سایت وردپرسی

XML Sitemap یک فایل با قالب بندی خاص است که هر صفحه وب سایت شما را لیست می کند. این امر باعث می شود موتورهای جستجو به راحتی بتوانند تمام مطالب شما را پیدا کنند.
اگرچه افزودن نقشه سایت XML باعث افزایش رتبه بندی جستجو در سایت شما نمی شود ، اما به موتورهای جستجو کمک می کند تا صفحات را به سرعت پیدا کنند و رتبه بندی آنها را شروع کنند. این یک گام مهم در سئو سایت وردپرسی است.

اگر شما از افزونه های سئو وردپرس استفاده میکنید، احتمالا این افزونه ها خودشان شامل این آپشن هستند. اگر هم از آن ها استفاده نمیکنید، کافی است که با استفاده ازابزارهای آنلاین ساخت سایت مپ آن را ایجاد کنید و داخل هاست و پوشه public html آن را آپلود کنید. سپس در سرچ کنسول گوگل آن را سابمیت کنید.

همچنین راهنمای ایجاد سایت مپ در وردپرس ما را نیز میتوانید مطالعه بفرمایید.

سایت خود را به کنسول جستجوی Google اضافه کنید

سرچ کنسول گوگل در وردپرس

کنسول جستجوی گوگل (Google Search Console) که با نام Webmaster Tools نیز شناخته می شود، مجموعه ای از ابزارهای ارائه شده توسط گوگل است که به دارندگان وب سایت می تواند نگاهی به نحوه مشاهده محتوای آنها توسط موتور جستجو داشته باشد.

  • این ابزار گزارش ها و داده ها را برای کمک به شما در درک چگونگی نمایش صفحات در نتایج جستجو ارائه می دهد
  •  همچنین می توانید اصطلاحات جستجوی واقعی را که مردم برای یافتن وب سایت شما استفاده می کنند
  • نحوه نمایش هر صفحه در نتایج جستجو و تعداد دفعات کلیک روی صفحات خود مشاهده کنید
  • ایندکس یا ایندکس نشدن صفحات را به شما نشان میدهد

همه این اطلاعات به شما کمک می کند بفهمید که کاربران در سایت شما چه کار می کند و چه چیزهایی برای سایت شما مفید نیست. سپس می توانید استراتژی محتوای خود را بر این اساس برنامه ریزی کنید.
کنسول جستجوی Google همچنین هنگام بروز مشکلی در وب سایت شما به شما هشدار می دهد، مانند زمانی که خزنده های جستجو قادر به دسترسی به آن نیستند.

توصیه می کنیم برای جمع آوری اطلاعات، حداقل به صورت ماهانه Search Console خود را بررسی کنید و از پیشرفت سئو وبسایت وردپرسی خود دیدن کنید. گوگل سرچ کنسول یکی از مهمترین ابزارهای بررسی سئو سایت  است. برای سئو سایت وردپرسی نیز بسیار لازم است.

بهینه سازی پست های وبلاگ شما برای سئو وردپرس

بهینه سازی پست های وبلاگ در سئو وردپرس

غالباً مبتدیان این اشتباه را دارند که تصور می کنند نصب و فعال سازی افزونه های سئو وردپرس کافی است . سئو فرآیندی مداوم است که اگر می خواهید حداکثر نتیجه را ببینید باید با آن همراه باشید.
همه افزونه های برتر سئو سایت وردپرسی به شما امکان می دهند عنوان، توضیحات و کلمات کلیدی متمرکز را به هر پست وبلاگ و صفحه اضافه کنید. همچنین به شما پیش نمایش آنچه کاربران هنگام مشاهده وب سایت شما مشاهده می کنند را نشان می دهد. توصیه می کنیم عنوان سئو و توضیحات متای خود را برای به دست آوردن حداکثر کلیک بهینه کنید.

اگر از خود می پرسید که چگونه کلمه کلیدی تمرکز یا عبارت کلیدی تمرکز را انتخاب کنید، عنوان خوب یا توصیف متای خوب چیست؟ حتما مقالات ما را در رابطه:

را مطالعه بفرمایید.

انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای وب سایت خود

تحقیق کلمات کلیدی در سئو سایت وردپرسی

تحقیق کلید واژه نوعی تحقیق است که توسط سازندگان محتوا و کارشناسان سئو استفاده می شود. به شما کمک می کند کلماتی را که کاربران برای یافتن محتوا، محصولات و خدمات در صنعت شما وارد می کنند، در موتورهای جستجو کشف کنید.تحقیق کلمات کلیدی یکی از مهمترین قدم های سئو سایت وردپرسی و دیگر سایت ها است.
سپس می توانید از این کلمات و عبارات در وب سایت خود استفاده کنید تا بازدید بیشتری از موتورهای جستجو داشته باشید. میتوانید برای آن ها مقاله، صفحه و… بسازید و آن ها را بهینه کنید.

تعداد زیادی ابزار تحقیق برای کلمات کلیدی (رایگان و پولی) وجود دارد که می توانید استفاده کنید. ما توصیه می کنیم از SEMRush استفاده کنید، این به شما کمک می کند کلمات کلیدی را کشف کنید و حتی کلمات کلیدی را که رقبا در آن رتبه بندی می کنند پیدا کنید.
همچنین میتوانید از خود گوگل  و سرچ کنسول گوگل استفاده کنید. علاوه بر این ها ابزار ها و افزونه های خوبی هم برای تحقیقی کلمات کلیدی در وردپرس پیدا میشود. اما توصیه ما این است که افزانه های زیادی نصب نکنید.

به کاربردن ترفندهای مهم سئو

اگر اصول سئو سایت وردپرسی را رعایت کنید و از بهترین افزونه سئو وردپرس استفاده کنید، در حال حاضر از اکثر وب سایت ها پیشی خواهید گرفت.
با این حال اگر می خواهید حتی نتایج بهتری داشته باشید، باید بهترین روش های و ترفندهای سئو را در زیر دنبال کنید.

استفاده صحیح از دسته ها و برچسب ها در وردپرس

برچسپ ها و دسته ها در سئو سایت وردپرسی

وردپرس به شما امکان می دهد پست های وبلاگ خود را به دسته ها و برچسب ها مرتب کنید. این امر باعث می شود شما بتوانید محتوای خود را براساس موضوعات مدیریت کنید و همچنین کاربران بتوانند محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند.

دسته ها و برچسب ها همچنین به موتورهای جستجو کمک می کنند تا ساختار وب سایت و محتوای شما را درک کنند. اغلب مبتدیان در مورد چگونگی بهترین استفاده از دسته ها و برچسب ها گیج می شوند. پس از توضیح این موضوع برای هزاران خواننده، در اینجا نحوه برخورد ما با دسته ها و برچسب ها آورده شده است.
دسته ها برای گروه بندی گسترده پست های شما در نظر گرفته شده اند. اگر سایت شما یک فروشگاه کتاب بود، دسته ها جدول محتوا خواهند بود.
به عنوان مثال، در این سایت می توانید دسته هایی مانند  کتاب موسیقی، کتاب های آشپزی، کتاب های مسافرت و … دسته ها سلسله مراتبی داشته باشید. سعی کنید دسته های اصلی برای دسترسی سریع کاربران در منو اصلی قرار دهید.
از طرف دیگر، برچسب ها کلمات کلیدی خاص تری هستند که محتوای یک پست شخصی را توصیف می کنند. به عنوان مثال، یک پست وبلاگ تحت عنوان مواد غذایی می تواند دارای برچسب هایی مانند سالاد، صبحانه و غیره باشد. اما به یاد داشته باشید که از برچسب های بیخودی و الکی استفاد نکنید. حتما قبلش در رابطه با استفاده از برچسب ها مطالعه داشته باشید. برای هر پست یا محصولی برچ

با استفاده صحیح از دسته ها و برچسب ها، مرور وب سایت خود را برای کاربران خود آسان می کنید. از آنجا که این کار برای کاربران آسان است، همچنین مرور موتورهای جستجو در وب سایت شما را آسان می کند.

لینک سازی داخلی را در بهبود سئو سایت وردپرسی انجام دهید

لینک سازی در سئو سایت وردپرس

موتورهای جستجو به هر صفحه در وب سایت شما امتیاز می دهند (مرجع صفحه). دستورالعمل این نمره مخفی نگه داشته می شود تا افراد نتوانند با نتایج بازی کنند یا تقلب کنند. با این حال، رایج ترین نشانه های اقتدار یک صفحه لینک های آن هستند.
به همین دلیل مهم است که شما از سایر پست ها و صفحات وبلاگ خود به مطالب خود لینک دهید. شما باید این امر را عادت خود قرار دهید تا در صورت امکان پست های خود را بهم لینک دهید. اگر چندین نویسنده دارید، یک لیست چک پست قبل از انتشار وبلاگ ایجاد کنید که از آنها می خواهد حداقل 3 پست وبلاگ دیگر را به هم پیوند دهند.
لینک سازی به شما کمک می کند بازدیدهای صفحه خود را افزایش دهید، زمانی را که کاربران در سایت شما می گذرانند افزایش می دهد و در نهایت نمره جستجوگرها و پست های وبلاگ شما را بهبود می بخشد. بر این اساس لینک سازی داخلی در سئو سایت وردپرسی و سئو دیگر سایت ها بسیار حائز اهمیت است.

دو مقاله ما در رابطه با لینک سازی خیلی مهم هستند، به شما پیشنهاد میکنم آن ها را حتما بررسی کنید:

نظرات وردپرس را بهینه کنید

بهینه سازی کامنت ها در وردپرس

نظرات می تواند نشانه ای قوی از مشارکت کاربران در وب سایت شما باشد. کاربران درگیر به معنای پیوند بیشتر به سایت شما، بازدید بیشتر و بهبود سئو هستند.
با این حال، باید مطمئن شوید که کامنت های شما واقعی هستند و هرزنامه نیستند. هرزنامه نویسان نظرات خود را با لینک های نامناسب ارائه می دهند که می تواند بر روی رتبه بندی جستجوی شما تأثیر بگذارد و حتی از بین برود.
به همین دلیل است که ما به همه توصیه می کنیم از Akismet استفاده کنند. این یکی از دو افزونه ای است که به صورت پیش فرض روی هر سایت وردپرس از قبل نصب می شود و به شما کمک می کند تا با هرزنامه نظر مقابله کنید. پس یکی دیگر از فاکتورهای سئو سایت وردپرسی مقابله با هرزنامه ها است، که برای این کار میتوانید از افزونه بالا استفاده کنید.

NoFollow لینک های خارجی در وردپرس

همانطور که در بالا ذکر شد، پیوندها به موتورهای جستجو کمک می کنند تا تصمیم بگیرند که کدام صفحات مهم هستند. وقتی به یک وب سایت لینک می دهید، مقداری از نمره SEO سایت خود را به آن پیوند می دهید.
برای رتبه بندی خوب جستجو، باید اطمینان حاصل کنید که بیش از آنچه که بخشیدید، آب پیوند از وب سایت های دیگر دریافت می کنید.
افزودن ویژگی “nofollow” به لینکهای خارجی (لینک به وب سایت هایی که متعلق به شما نیست) به موتورهای جستجو دستور می دهد که این پیوندها را دنبال نکنند.
یک لینک خارجی معمولی در HTML به این شکل است:

<a href="http://example.com">Example Website</a>
یک پیوند خارجی با ویژگی nofollow به این شکل است:

<a href=”http://example.com” rel=”nofollow”>Example Website</a>
به طور پیش فرض، وردپرس گزینه ای برای ایجاد nofollow پیوندها ندارد. با این حال، اگر از پلاگین های سئو سایت وردپرسی استفاده میکنید، احتمالا این گزینه برای شما وجود خواهد داشت. اگر هم وجود نداشته باشد میتوانید از افزونهtitle and nofollow link استفاده کنید.

سرعت و امنیت برای سئو وردپرس

حتی اگر تمام نکات SEO و بهترین روش های بالا در وردپرس را دنبال کنید، اگر سایت شما کند است یا توسط یک هکر، هک میشود، رتبه بندی موتور جستجو در معرض خطر قرار خواهد گرفت. برای این کار لازم است فاکتور های مربوط به سرعت و منیت را باید رعایت کنید. عمده این مسائل مربوط به سئو تکنیکال است و رعایت آن ها الزامی است.

بهینه سازی سرعت سایت وردپرسی

سرعت در سئو سایت وردپرسی

کارشناسان قابلیت استفاده از وب معتقدند که کاربران در طی چند ثانیه بازدید از یک وب سایت تصمیم می گیرند که آیا می خواهند بمانند یا آن را ترک کنند. بنابراین سرعت سایت یکی از فاکتورهای مهم سئو سایت وردپرسی و غیر وردپرسی است.
این بدان معناست که شما به عنوان یک مالک وب سایت، تنها چند ثانیه فرصت دارید تا محتوای خود را ارائه دهید و کاربران را درگیر خود کنید. شما نمی خواهید این وقت گرانبها را هدر دهید و بازدید کننده خود را منتظر بارگذاری وب سایت خود کند. موتورهای جستجوگر مانند گوگل اکنون رتبه وب سایت هایی را که سرعت مناسبی دارند را در رتبه های بالاتری قرار میدهند.

افزونه های زیادی باری بهینه سازی سرعت وبسایت وردپرسی وجود دارند. شما میتوانید با یک جستجو ساده این افزونه ها را پیدا کنید. اما اگر شما دارای یک سایت حرفه ای هستید و بازدید کنندگان زیادی دارید، حتما قالب خود را به کسی که در این حوزه متخصص است بسپارید تا آن را بهینه کند.

بهینه سازی تصاویر در وردپرس برای سئو

تصاویر جذاب تر از متن هستند اما بارگیری آنها نیز زمان بیشتری می برد. اگر مراقب اندازه و کیفیت تصویر نباشید، می توانند سرعت وب سایت شما را کم کنند.
شما باید اطمینان حاصل کنید که از تصاویر بهینه شده برای بارگیری سریعتر استفاده می کنید. شما میتوانید عکس های خود را با نرم افزار هایی مانند فوتوشاپ و سایت های بهینه سازی تصاویر بهینه کنید. همچنین رهنمودهای ما در مورد بهینه سازی تصاویر مطالعه کنید.
ترفند دیگری که می توانید برای بهینه سازی تصاویر خود برای موتورهای جستجو استفاده کنید، استفاده از عنوان توصیفی و برچسب های alt است. این برچسب ها به موتورهای جستجو کمک می کند تا درک کنند تصویر شما چیست.

امنیت و ایمنی سایت وردپرس شما

امنیت در وردپرس

هر هفته، Google حدود 20،000 وب سایت را برای بدافزار و حدود 50،000 وب سایت را برای فیشینگ در لیست سیاه قرار می دهد. وقتی سایتی در لیست سیاه قرار دارد، به هیچ وجه در هیچ نتیجه جستجو نمایش داده نمی شود.
این بدان معنی است که امنیت سایت وردپرسی شما برای رتبه بندی خوب بسیار مهم است. اگر سایت شما توسط یک هکر به خطر بیفتد تمام تلاش شما احتمالا به باد میرود. بنابر این اهمیت دادن به امنیت وردپرس، یکی از اصول سئو سایت وردپرسی است.
خبر خوب این است که ایمن نگه داشتن سایت وردپرس شما چندان دشوار نیست. در مقاله زیر میتوانید با بهترین افزونه های امنیتی آشنا شوید.

 استفاده از SSL / HTTPS در وردپرس

استفاده از ssl در سئو سایت وردپرسی

SSL (Secure Sockets Layer) یک فناوری است که ارتباط بین مرورگر کاربر و سروری را که به آن متصل می شوند رمزگذاری می کند. این یک لایه امنیتی اضافی به سایت وردپرس شما اضافه می کند.
وب سایت های ایمن شده با SSL با علامت قفل در نوار آدرس مرورگر نشان داده می شوند. این باعث می شود وب سایت شما قابل اعتمادتر باشد و اگر فروشگاه اینترنتی با وردپرس را اداره می کنید و اطلاعات حساس پرداخت را پردازش می کنید، لازم است.
همه شرکت های برتر میزبانی وردپرس با Let’s Encrypt گواهی SSL رایگان ارائه می دهند. همچنین شما میتوانید به مقاله ما در رابطه با اهمیت ssl در سئو مراجعه بفرمایید و راهنمای نصب افزونه ssl رایگان را نیز مطالعه کنید.

مقاله ما در رابطه با سئو سایت وردپرسی در حال تکمیل شدن میباشد. به زودی همه موارد را پوشش خوهیم داد.

 

سفارش تولید محتوای سئو شده از سایت کامی سئو

سفارش تولید محتوای سئو شده با بهترین کیفیت

۱ دیدگاه دربارهٔ «راهنمای جامع سئو سایت وردپرسی»

دیدگاه خود را بنویسید